یخچال: الکترواستیل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
یخچال: الکترواستیل
نوشته شده در یک شنبه 20 دی 1394
بازدید : 2240
نویسنده : محمدرضا آذری

 الکترواستیل صنعتگر مطرح امروزه صنایع یخچال های خانگی، صنعتی و فروشگاهی است!


الکترو استیل > درباره ما >

شرکت الکترواستیل با سابقه بیش از 45 سال در امر تولیدمحصولات مختلف برودتی فعال می باشد. در حال حاضر این شرکت در فضایی بالغ بر 200000 مترمربع و با 100000 مترمربع سالن های تولید و انبار و بیش از  3000 نفر نیروی کار قادر به تولید سالانه 30000 عدد انواع یخچال ، سردخانه ، فریزرهای صنعتی و 500,000 عدد یخچال و فریزر خانگی می باشد. لازم به ذکر است که شرکت الکترواستیل دارای مجوزها، اختراعات و... می باشد که این امتیازها به شرح زیر اعلام می گردد:
- دارای اداره مستقل مهندسی و R&D (درباره تحقیق و توسعه) با 60 عضو دائم فعال.
- دارای اختراعات بیشمار در زمینه تولید لوازم خانگی ( همچنان که الکترواستیل سه اختراع جدید در 6 ماه گذشته به ثبت رسانده است)
- تنها دارنده مجوز آزمایشگاه اکرودیته صنعتی و خانگی در شرق کشور مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا جهت آزمایش محصولات مختلف خانگی و صنعتی با 17 ایستگاه مختلف.
- طراحی و تولید اواپراتورها و کندانسورها با به روزترین و جدیدترین نرم افزارها و ماشین آلات در داخل شرکت الکترواستیل و توسط زیرمجموعه های شرکت الکترواستیل(حامی صنعت و نگین صنعت)تولید می شود.

---------------------------------------------
دیگر محصولات الکترواستیل:
(کلیک کنید)


:: موضوعات مرتبط: تولید ملی , ,
:: برچسب‌ها: لوازم خانگی , یخچال , الکترواستیل ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: